Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kontrole

Kontrola w sprawie wykonania obowiązków wynikających z decyzji Państwowej Inspekcji Pracy. 19.08.2024 r.

Kontrola ocena pracy dyrektora w zakresie kompetencji organu prowadzącego 9.08.2024 r.

Kontrola w zakresie prawidłowości wykonywania przez dyrektora planowanych zadań w zakresie nadzoru pedagogicznego oraz innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych w związku z oceną pracy -29-30.07.2024 r.

Kontrola w sprawie wykonywania obowiązków wynikających z decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej-13.06. 2024 r.

Kontrola doraźna w zakresie realizacji współpracy z rodzicem, przestrzeganie przepisów oraz szczegółowych zasad działania publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej w zakresie diagnozowania. 05.05.2024 r.

Kontrola sanitarna placówki-25,03.2024 r.

Kontrola zgodności z przepisami prawa sporządzania umów z pracownikami- 13.03.2024 r.


Kontrola zgodności z przepisami prawa wydawania orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego w zakresie dotyczącym organizacji zajęć w grupie do pięciu uczniów lub w formie indywidualnej oraz opinii w sprawie objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną w formie zindywidualizowanej ścieżki kształcenia – 03.03.2020 r.

Podmiot udostępniający informację:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5 w Łodzi
odpowiada: Beata Różnowska-Bandurek
data: 23-01-2025
wytworzył: Beata Różnowska-Bandurek
data: 23-01-2025
data: 23-01-2025

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 23-01-2025 - Edycja treści
  • 31-03-2020 - Edycja treści
  • 15-01-2020 - Edycja treści
  • 18-05-2018 - Edycja treści
  • 19-04-2018 - Edycja treści
  • 29-07-2016 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 601