Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa, dokumentacja prowadzone przez poradnię:
- Księga zarządzeń dyrektora poradni.
- Dziennik korespondencji pism przychodzących i wychodzących.
- Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni.
- Dokumentacja badań i terapii klientów poradni.
- Dzienniki zajęć pracowników pedagogicznych.
- Rejestr wydanych opinii.
- Rejestr protokołów posiedzeń zespołów orzekających.
- Rejestr wydanych orzeczeń.
- Księga protokołów rad pedagogicznych.
- Ewidencja pieczęci i pieczątek.
- Ewidencja środków trwałych.
- Ewidencja pozostałych środków trwałych ( ewidencja ilościowo-wartościowa, ilościowa).
- Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych.
- Wykaz pozycji księgozbioru.
- Ewidencja wydawanych legitymacji służbowych.
- Rejestr archiwizowanej dokumentacji byłych pracowników poradni.
- Archiwum dokumentacji byłych pracowników poradni.
- Ewidencja emerytowanych pracowników poradni.
- Rejestr archiwizowanej dokumentacji byłych klientów poradni.
- Archiwum dokumentacji byłych klientów poradni.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
- Rejestry zawierające dane osobowe nie są udostępniane osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
- Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie poradni osobom upoważnionym na ich wniosek.
- Dokumenty udostępnia się na terenie poradni organom kontroli.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 19-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 778