Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa, dokumentacja prowadzone przez poradnię:

  1. Księga zarządzeń dyrektora poradni.
  2. Dziennik korespondencji pism przychodzących i wychodzących.
  3. Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni.
  4. Dokumentacja badań i terapii klientów poradni.
  5. Dzienniki zajęć pracowników pedagogicznych.
  6. Rejestr wydanych opinii.
  7. Rejestr protokołów posiedzeń zespołów orzekających.
  8. Rejestr wydanych orzeczeń.
  9. Księga protokołów rad pedagogicznych.
  10. Ewidencja pieczęci i pieczątek.
  11. Ewidencja środków trwałych.
  12. Ewidencja pozostałych środków trwałych ( ewidencja ilościowo-wartościowa, ilościowa).
  13. Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych.
  14. Wykaz pozycji księgozbioru.
  15. Ewidencja wydawanych legitymacji służbowych.
  16. Rejestr archiwizowanej dokumentacji byłych pracowników poradni.
  17. Archiwum dokumentacji byłych pracowników poradni.
  18. Ewidencja emerytowanych pracowników poradni.
  19. Rejestr archiwizowanej dokumentacji byłych klientów poradni.
  20. Archiwum dokumentacji byłych klientów poradni.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

  1. Rejestry zawierające dane osobowe nie są udostępniane osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
  2. Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie poradni osobom upoważnionym na ich wniosek.
  3. Dokumenty udostępnia się na terenie poradni organom kontroli.
Podmiot udostępniający informację:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5 w Łodzi
odpowiada: Ewa Szafraniec
data: 19-05-2015
wytworzył: Ewa Szafraniec
data: 19-05-2015
data: 19-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 19-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 740